.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرا چیست ؟
تاخیرهای وحشتناک هواپیمایی وارش وبازی با کلمات / تاخیر یا تغییر توسط مدیران ایرلاین وارش
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد.
تاخیرهای وحشتناک  هواپیمایی وارش وبازی با کلمات / تاخیر یا تغییر توسط مدیران ایرلاین وارش

شمال نیوز: سید حمزه درواری رییس کانون کارفرمایان مازندران در خصوص مشاهدات خود ماجرای عجیب در هواپیمایی وارش می نویسد : 

 

ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد.

 

پرواز کیش به ساری که باید ۹:۴۵ می پرید با تاخیری حدود ۱۱ ساعت ، در ساعت ۸:۵۰ پرید.

 

سایر پروازها هم تاخیرهای بیش از ۵ ساعت در همان روز را تحمل کردند مانند پرواز ساری مشهد که ۶ ساعت تاخیر داشت.

 

من که  در تاریخ ۲۹ اسفندماه مسافر برگشت ساعت ۹:۴۵ دقیقه وارش از کیش به ساری بودم بی خبر از همه جا ، ساعت ۸ صبح در فرودگاه کیش حاضر شدم که در کمال ناباوری در مونیتور فرودگاه متوجه تاخیر اولیه ۱۰ ساعته شدم. معترض شدم گفتند پیامک کردیم و این در حالی بود که پیامکی دریافت نکرده بودم. هتل را تحویل داده بودم و با کلی بار و چمدان در فرودگاه کیش حیران که با این ده ساعت چه کنم. ناچارا  با پرداخت هزینه ،بار را به قسمت امانات فرودگاه تحویل دادم و ۸ ساعت علاف شدم. همه ی اینها تا جایی قابل تحمل بود ولی اینکه در آخرین روز سال بناچار پایان شب به دیار خود میرسی بسیار ناگوار بود.

 

متاسفانه  هواپیمایی وارش که سود سرشاری از لطف استاندار وقت مازندران و متعاقبا  وزیر وقت راه کشور جناب آقای اسلامی در راه اندازی ایرلاین وارش برده مدت زمانی است ضعف ساختاری مدیریت وی عیان شده است که این قسمت مورد بحثم نیست و باید این را در کنار سایر اوضاع نابسامان مدیریتها تحمل کرد، بلکه اهم مطلبم به پاسخ های مدیران وارش که بنوعی توهین به شعور مسافران است میباشد‌. خانمی که مسئول ترافیک وارش در فرودگاه کیش بوده در پاسخ به اعتراضم که گفتم چرا برای من پیامک تاخیر نیامد گفت : ایرلاین برای شما نباید پیامک کند بلکه آژانسی که به شما بلیط فروخته باید پیامک بزند ؟!!!! به ایشان عرض کردم چرا برای پرواز رفت من ایرلاین پیامک زد و پیامک را نشانش دادم که ایشان در کمال ناباوری گفت این پنل پیامکی وارش نیست !!!  وقتی که مدیر ترافیک وارش در کیش براحتی شماره پنل ارسال پیامک ایرلاینش را تکذیب میکند بنظر شما چه باید به ایشان گفت ؟

 

پرواز باید ساعت ۲۰ میپرید که باز با تاخیر ۵۰ دقیقه پرید.

 

حال در این موارد قوانین هواپیمایی کشوری چه میگوید.

 

قانون میگوید : اگر مراتب تاخیر قبل از ۷۲ ساعت باطلاع مسافر نرسیده باشد ایرلاین باید هزینه هتل ، همچنین پول بلیط را مسترد و معادل یک برابر آن را بعنوان غرامت به مسافر بپردازد.

خوشبختانه آقایی که جوانی خوش برخورد بوده و رییس ایستگاه وارش در کیش میباشد مطالب مدیر ترافیک وارش در کیش را رد کرد ولی در ادعایی جالب گفت این تغییر پرواز بوده نه تاخیر ؟

به ایشان عرض کردم حتی اگر پیامک هم دریافت کرده باشم که به گفته ی شما شب قبل پرواز بوده ، چیزی بنام تغییر را ثابت نخواهد کرد بلکه همان تاخیر وحشتناک است . وقتی مسافری  با برنامه ریزی مشخص شده از شما بلیط میخرد را نمیتوان شب قبل از پرواز با واژه تغییر بجای تاخیر  شوکه کرد.! مدیران محترم ولرش  شما جای ما. وقتیکه هتل  شما برای تایم مشخصی رزرو شده باشد چگونه میتوان دوباره رزرو آن را در روزهای پیک فعالیت هتل تمدید کرد ؟ اگر تغییر درست باشد چرا در مونیتور فرودگاه کیش به صراحت نوشته شده بود که پرواز تاخیر دارد ؟ و یا اینکه چرا کاپیتان پرواز شما ، از واژه تاخیر برای عذرخواهی استفاده کرد؟

 

یکی دیگر از ادعاهای توجیه رفع مسئولیت آقایان این است که پیامک زدیم . اگر چه پیامک باید قبل از ۷۲ ساعت باشد ولی جالب اینکه برای من پیامکی ارسال نشد. بررسی کردن دیدن ارسال نشد . چی جواب دادن ؟!!!

 

گفتن خطای باگ ارسال پیامک بود !!!!!

 

ببینید چه براحتی مسافران دستخوش رفتارهای تمسخر آمیز مدیران این ایرلاین شده اند؟ یعنی تو این ایرلاین  یک پرسنل نباید مسئولیت داشته باشد  که بررسی کند که آیا این پیامک به تک تک مسافران رسید یا نه؟

 

برای پیگیری خسارت به دفتر اصلی شرکت در ساری مراجعه کردم متاسفانه نه مدیر ایرلاین حضور داشته و نه شخصی جانشین. شماره تماس دفتر تهران را دادند که تماس بگیرم که متاسفانه جوابی که گرفتم این بوده که پرواز چارتری بوده است ! در حالیکه پرواز سیستمی بوده. واقعا این همه تناقض گویی در گفتار مدیران این ایرلاین تعجب آور و  تاسف برانگیز است ! یک ایرلاین و کلی تناقض در گفتار مدیرانش ....

 

از دیگر اجحافات این شرکت هواپیمایی دستکاری در ترکیب صندلی ها و افزایش تعداد آن است. همانند شرکت وارش ، شرکت هواپیمایی کیش ایر هم در مازندران خطوط پروازی به کیش داشته است.  هواپیماهای هر دو شرکت بوئینگ 737  است. اگر خوانندگان محترم تجربه سفر با هردو ایرلاین را داشته باشند براحتی متوجه میشوند  که وارش برای سودجویی بیشتر تعداد ردیف های صندلی ها را تغییر داده و مسافران با مضیقه ساعات پروازی خود را تحمل میکنند؟ 

 

گمانم در این خصوص مطالبی که گفته شده ، از دادستان محترم مرکز استان انتظار میرود برای حفظ حفوق شهروندی اقداماتی را انجام دهد .

 

من بعنوان یک شهروند پیگیر خسارت وارده خواهم شد و بر مسئولین نیز فرض است که برای حقوق عامه در حدود مسئولیتشان وارد عمل شوند.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 فروردين 1403
چیدمان صندلی انقدر غیر علمی و نشدنی است که کل دلنوشته به حق شما
را زیر سوال می برد,کیش ار اصلا ۷۳۷ ندارد هیچ ارلاینی نمیتواند ترکیب اولیه چیدمان صندلی سازنده را تغییر می دهید، تعداد صندلی ها به تعداد ماسک های اکسیژن بالای سر مسافر است و غیر قابل تغییر ,ای کا ش اندکی مطالعه می کردید قبل از انتشار تظلم خواهی به حقتان
محمد .............. 7 فروردين 1403
درود جناب اقای دکتر بنظر شما مدیران درسطح کلان و خرد کشور براساس شایسته سالاری بر مسند نشستن قطعا خیر شخصا بشدت معتقدم اگر فقط ۳۰ درصد مسافران همان پرواز شکایتی را ثبت کنن علیه هواپیمایی وارش مسئولین راهی جز پیگیری حقوق عامه مردم ندارند امیدوارم بدانیم و یاد بگیریم تنها راه نجات ایران از دست مدیران نالایق مطالبه گر بودن شهروندان ایران عزیز نسبت به آینده خود و فرزندانمان میباشد
احمدی 7 فروردين 1403
سلام.من باید بگویم که در اسفندماه چند بار مسافر هواپیمایی وارش بودم ، انصافا به موقع پرواز داشتند و رفتار کارکنان و کادر پرواز خیلی متین و با تکریم بود .
ناشناس 8 فروردين 1403
سلام خواهشا جناب دادستان ورود پیدا کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.503 seconds.